מאמרים

קשה לבחור חברת תמלול, יש כל כך הרבה אפשרויות תמחור, שירות, איכות, יחס אישי, וותק, ניסיון. ויש המון שאלות שצריך לשאול והמון דברים שכדאי לדעת לפני שבוחרים חברת תמלול. 

כי רצינו לכתוב לכם הכול על תמלול והקלטה. כל מה שאי פעם רציתם לדעת ולא העזתם לשאול. לתת לכם כמה שיותר מידע, אבל לא כזה שיבלבל אתכם עוד יותר.

אז ישבנו וכתבנו, וכתבנו המון מאמרים. ואנחנו ממשיכים לכתוב כל הזמן על מנת להביא לכם את התכנים הכי חשובים בנושא מחיר תמלול. מה זה חוות דעת מומחה לבית המשפט, על שירותי תמלול והקלטה של ישיבות. מועצות מקומיות, עיריות, דירקטוריונים, על בחירת חברת תמלול ומה זה בכלל.

תמלול משפטי

תמלול משפטי

מה הוא תמלול משפטי? ישנם סוגים שונים של תמלול,  ביניהן במקום: תמלול רפואי, תמלול אקדמאי ועוד. אבל אם אתם עומדים בפני הליך משפטי, אתם צריכים תמלול משפטי. ליתר דיוק, אתם צריכים תמלול הקלטות. כאלה שהקלטתם ויכולות לשמש כראייה לבית המשפט. אך לבית המשפט לא מגישים הקלטה, לבית המשפט מגישים תמלול.

קרא עוד »
הקלטת דיונים בבתי משפט

הקלטת דיונים בבית משפט

המרכז הישראלי לתמלול והקלטה בחדשות https://www.youtube.com/watch?v=n4zjvyXK56kצרו קשר בכל שעה, ואנו נשמח לענות על כל שאלה שיש לכם. מה החשיבות של הקלטת דיונים בבית המשפט? ”החיים ומוות ביד הלשון” (משלי י”ח, פסוק כ”א). אמרה שמקבלת תוקף מיוחד במסגרת דיונים משפטיים או בוררויות. אך מה עושים הפרוטוקול שהוקלד בבית המשפט לא מדויק.

קרא עוד »
איזה שאלות לשאול כשבוחרים מתמלל?

איזה שאלות לשאול כשבוחרים מתמלל?

יש לכם הקלטה-אתם צריכים תמלול כשאתם צריכים להגיש הקלטה לבית משפט אתם חייבים לתמלל אותה. ואם זו פעם ראשונה שאתם עושים את זה חשוב שתדעו איזה שאלות לשאול כשבוחרים מתמלל. מה ההבדל בין מתמלל עצמאי לחברת תמלול? כי יש הבדל גדול. במאמר זה אסביר לכם את ההבדלים בין חברת תמלול

קרא עוד »
תמלול

תמלול או תימלול- פירוש

מה זה תמלול? תִמְלוּל או תימלול (בכתיב מלא) היא המילה שבה משתמשים. אך לפי האקדמיה ללשון עברית יש לומר תִּכְתּוּב- העברת טקסט דָּבוּר (הקלטה) לכתב (טקסט). לאורך השנים נקלטו בשפה העברית מילים נרדפות רבות לתמלול. ביניהן, הַמלָלָה, שִׁעתוּק, תַעֲתוּק, ובעגה הצבאית משתמשים במילה שִׁקְלוּט. תמלול הוא עיברות של המילה transcription.

קרא עוד »
הנגשת פרוטוקולים לעיריות ולמועצות מקומיות

הנגשת פרוטוקולים לעיריות ולמועצות מקומיות

עיריות ומועצות מקומיות מחויבות על פי חוק להקליט, לתמלל ולהנגיש את ישיבות המליאה שלהן ואת פרוטוקולי הוועדות שהן מעלות לאתר העירייה. על המסמכים להיות מונגשים בהתאם לתקן ישראלי 5568 ברמה AA. במאמר זה תוכלו להבין מה זה הנגשה, למה היא חשובה, והכי חשוב, כיצד אנו נוכל לעזור להימנע מתביעות ייצוגיות

קרא עוד »

אנחנו תמיד חושבים איך להקל על לקוחותינו. אנו מאמינים בשקיפות. וחושבים שאתם באמת צריכים לדעת הכול על תמלול והקלטה. ויש לנו 16 שנים של ניסיון בתחום, אז אנחנו יודעים המון.

אבל אם יש לכם שאלות בנושא. אתם רוצים להתייעץ. אל תתביישו, תתקשרו. השירות שלנו כולל ייעוץ חינם. יש לנו תשובה לכול שאלה שיש לכם. ונשמח לעמוד לשירותכם בכול שעה, לכל צורך או בקשה.