ניהול שיחה למטרת השגת הוכחה

מתי ואיך מנהלים שיחה לצורך השגת הוכחה לבית המשפט?

אחת הדרכים היעילות ביותר להוכיח שאתם צודקים היא על ידי הקלטת אדם אשר חושף פרטים התומכים בטענה שלך. שכן רוב הראיות הן נסיבתיות או מילה כנגד מילה. אבל עם הקלטה, אי אפשר להתווכח. אבל יש כמה דברים שאתם חייבים לדעת על מנת להקליט את מי שצריך ואיך שצריך. והכל על מנת להשיג את ראיית הזהב הזו. במיוחד עבורכם, עשה ואל תעשה לצורך ניהול שיחה למטרת השגת הוכחה לבית המשפט.

איך שיחה יכולה לשמש כראייה?

הקלטת אדם אשר יכול לתמוך בטענות שלנו נחשבת לאחת מהראיות החזקות ביותר בכל הליך משפטי. כמובן שההקלטה צריכה להיות מתמוללת ויש להגיש אותה בצירוף חוות דעת מומחה לבית משפט.  חוות הדעת תאשר כי התמליל כולל באופן מלא ומדויק את תוכן ההקלטה.

הכוח שלה טמון ביכולתה להפתיע את הצד השני עם תוכן שלא ידע שתועד. אשר יכול לסתור בצורה חותכת את טיעוניו ולפרק אותו מנשקו, תוך פגיעה באמינותו. על מנת להבטיח כי הראייה המוקלטת שלך מותרת לשימוש, אספנו עבורך כמה פרטים חשובים. אלה יסייעו לך להבין מה חשוב לומר על מנת שהראייה תהיה קבילה והפרטים הרצויים יופיעו בה.

אנו בטוחים ביכולתנו לספק לכם את הפתרונות המתאימים ביותר לכל הצרכים שלכם. 
צרו קשר בכל שעה, ואנו נשמח לענות על כל שאלה שיש לכם.

תמלול הקלטות לבית משפט

ניהול שיחה למטרת השגת הוכחה- עשה ואל תעשה

מה לא לעשות:

  • קודם כל, הכי חשוב, לא להיות תוקפניים, לא ללחוץ ולא לדבר בכעס. ובשום פנים ואופן לא לומר אפילו ברמז שמטרת השיחה היא להוכיח שמישהו משקר.
  • אנשים שמרגישים שתוקפים אותם נכנסים למגננה. ובמקרה כזה או שיאמרו דברים שיזיקו לתיק שלכם או שיסרבו לשוחח עמכם בכלל. ויכול שאפילו יידעו את עורך דינם. או את האדם אותו אתם תובעים או על ידו אתם נתבעים בניסיונכם לדלות ממנו פרטים.

מה כן לעשות:

  • מבחינה פסיכולוגית, הדרך הטובה ביותר לגרום לאדם לדבר ולמסור פרטים היא על ידי נקיטת גישה פייסנית וחברותית. אנשים אוהבים לדבר, בעיקר אם השיחה היא תמימה לכאורה.
  • רצוי להתחיל עם שיחת חולין, מה נשמע? מה שלומך? איך האישה? הילדים?
  • נסו להעלות את הנושא בצורה אגבית. השקיעו אנרגיה ומאמץ לא להתרכז בכעס שאתם וודאי חשים מעצם קיום ההליך המשפטי. הקפידו לא להראות כעס ונסו לא להעלות באופן ישיר את הנושא עליו אתם רוצים לדבר.
  • והכי חשוב, תנו לצד השני לדבר, אל תקטעו אותו, אל תדברו אתם הרבה. אנשים לא יודעים להתמודד עם שתיקות, אתם תשתקו, הם ידברו.
  • ותשאלו שאלות תם, אשר יגרמו לנתבע לשתף או להודות בדברים שכבר אמר לנו בשיחה קודמת. 

הקליטו בהתאם לחוק כשאתם מנהלים שיחה לצורך הגשתה לבית המשפט

חוק האזנות סתר התשל"ט-1979 קובע כי הקלטת סתר הינה עבירה על החוק, שבצידה עד 5 שנות מאסר. אז אנחנו רוצים לנצח במשפט, אבל לא לעבור על החוק. 

האזנת סתר מוגדרת כפיקוח, קליטה, הקלטה או הקשבה לשיחת הזולת ללא הסכמה של אף אחד מבעלי השיחה.

אז לעניינינו, בעל השיחה הוא אתם. אז כל עוד אתם הייתם בשיחה, גם אם זה נכחתם בחדר, מותר לכם להקליט את השיחה. עוד מגדיר החוק כי ניתן להקליט שיחה שבוצעה באקראי ובתום לב לשיחה אשר מתקיימת ברשות הרבים. 

על מנת שהקלטה תוכל להתקבל כראייה על המקליט להיות אחד המשתתפים בשיחה. כלומר, מותר לנו להקליט שיחה שאנו מנהלים עם מעביד, נציג שירות מכירות, אדם עמו נקשרנו בעסק או עם בן או בת זוג. 

בחרו חברת תמלול מקצועית

אז אחרי שהבנו שאפשר להקליט, כל שנותר לנו הוא לתמלל את ההקלטה. כאן זה כבר יותר מסובך, אבל כמו תמיד, אנו כאן כדי לעזור.

חשוב לבחור חברה מקצועית ובעלת ניסיון בתמלול משפטי. עליה לדעת איך להפוך את השיחה שניהלתם לצורך השגת ראייה ולהפוך אותה לראייה של ממש על ידי תמלולה ואשר מגבה אותה בחוות דעת מומחה. חברתנו מתגאה בצוות מתמללים מקצועי ואיכותי. על הצוות מנצחת ליאת בן שי, מנכ"לית החברה. לכן, אל תהססו, התקשרו עוד היום ויחד נעזור לכם לנצח במשפט.

מאמרים נוספים

האם כל אחד יכול לתמלל לבד?

האם כל אחד יכול לתמלל לבד?

האם כל אחד יכול לתמלל שיחה ולהציגה כראיה בבית המשפט? התשובה היא חד משמעית לא. בלב ההליך המשפטי עומדת שאלת טוהר הראיות. אמות מידה משפטיות קובעות כי כל תמלול המוגש

קרא עוד »
תצהיר תמלול חתום על ידי עורך דין

תצהיר תמלול חתום על ידי עורך דין

חוות דעת מומחה או תצהיר תמלול? מה ההבדל? מה יותר טוב? מאמר זה מבהיר את התפקיד המכריע של תצהיר תמלול חתום על ידי עורך דין. ואת האחריות על המתמלל שיוצר את התמלול. בנוסף, נעמיק במשמעותו של תצהיר תמלול באישור דיוק התמליל וביתרונותיו בתחום התמלול המשפטי. לבסוף, נבחן את ההשלכות האפשריות של תמלול לא מדויק על הליך משפטי.

קרא עוד »
החסרונות בתמלול אוטומטי

החסרונות בתמלול אוטומטי

בעוד ששירותי תמלול אוטומטיים הופכים לכלי פופולרי יותר ויותר עבור עסקים, מחנכים וחוקרים. בשל המהירות והמחיר המשתלם שלהם, הם מגיעים גם עם שפע של חסרונות. בפוסט זה נפרט את החסרונות בתמלול אוטומטי. כגון בעיות דיוק, חוסר הבנה הקשרית, מגבלות שפה והיעדר דיסקרטיות.

קרא עוד »