שירותי הקלטה ותמלול

שירותי הקלטה ותמלול לגופים ציבוריים ופרטיים

אנו מספקים שירותי הקלטה ותמלול ברמה המקצועית והגבוהה ביותר. אנו מבצעים הקלטת דיונים בבית משפט, הקלטת ישיבות דירקטוריון והקלטת ישיבות בוררות. לכל אלה ועוד אנחנו מגיעים עם ציוד ההקלטה הרגיש ביותר ואנשי סאונד שזו התמחותם, .וזהו תנאי חשוב לדיוק ואיכות התמלול.

מערכת להקלטת ישיבות

אנו מגיעים לישיבה עם מערכת הכוללת עמדות מיקרופונים המוצבים על שולחן הישיבות בהתאם לגודל החדר ולמספר המשתתפים. שולטים שליטה מלאה בעוצמת הקול של כל אחד מהמיקרופונים.

ההקלטה נעשית באמצעות מכשור מתקדם. הכולל מיקסר ייעודי המאפשר לשלוט על הערוצים השונים. מצויד בכרטיס קול בעל ממשק רב ערוצי, וכן מיקרופונים רגישים במיוחד.

המקליט מצויד גם באזניות המאפשרות לו להאזין להקלטה בזמן הישיבה. כך הוא מוודא כי כל המשתתפים נשמעים היטב. 

הקלטת דיונים בבית משפט

מדוע צריך לבצע הקלטת דיונים בבית משפט, הרי לצד כל שופט יושבת קלדנית. אבל היא לא מקלידה את כל הנאמר, .שכן אין ביכולתה להקליד במהירות בה אנשים מדברים, בעיקר לא בדיונים בבתי משפט בהם בדרך כלל אנשים מדברים בשטף ולא מאטים את קצב הדיבור שלהם. הקלדנית מקלידה מהר ובמקצועיות רבה, ועדיין כ-25% מזמנו של שופט מוקדש לתיקונים בהקלדה בזמן אמת. כל אלה יוצרים מצב בו הדיון לא מתנהל באופן שוטף, .כל פעם עוצרים על מנת שהקלדנית תספיק לכתוב, השופט עוצר את עורכי הדין באמצע טיעון לעיתים כי הקלדנית לא הספיקה לכתוב את כל מה שאמרו, כל אלה מפריעים להתנהלות הדיון ומאטים אותו.

אז נכון, על מנת לבצע הקלטה בבית המשפט, יש להגיש בקשה מיוחדת ולקבל אישור .בהתאם ל-סעיף 68 (ב) לחוק בתי המשפט [נוסח משולב], תשמ"ד-1984, וכך במקרה שבעל דין ביקש ומסכים שהדיון יוקלט על חשבונו, יאפשר זאת בית המשפט, אלא אם כן מצא שאין לעשות כן מטעמים מיוחדים, ובלבד שהדיון מתועד בדרך אמינה ומדויקת אחרת; .החלטה שלא להיענות לבקשת בעל דין כאמור תהיה מנומקת בכתב. ולכן יש להגיש בקשה מיוחדת ולקבל אישור להתקין ולמקם באולם הדיונים את ציוד ההקלטה. אמנם מדובר בהיתר מיוחד אך השגתו שווה את המאמץ, שכן הקלטה ותמלול היא הדרך הטובה ביותר לתעד את הדיונים באופן מדויק.

הקלטת בוררויות

בוררות נועדה לפתור מחלוקת בין הצדדים. כל אחד וטענותיו, והבורר פוסק. לכן להקלטת הנאמר לצורכי תמלול יש חשיבות אדירה.

תהליך בוררות כרוך בעלויות גבוהות המושתות על הצדדים. אך על ידי תמלול מדוייק של ההקלטה ניתן לזרז תהליכים. לעסוק בעיקר ולא במעטפת, לצמצם את מספר הישיבות. כך לנהל הליך בוררות מהיר יותר ולכן גם חסכוני יותר. יתרון נוסף של המרכז הישראלי לתמלול והקלטה הוא מהירות הביצוע. אנחנו מתאימים את עצמנו ללוחות הזמנים קצרים וצפופים ככל שיהיו. ומספקים תמלול והקלטה זמן מספיק טרם תאריכי הפגישות שנקבעו. זאת על מנת שהצדדים יוכלו להגיע מוכנים לישיבה הבאה.

חברות ציבוריות ופרטיות נדרשות להקליט את ישיבות הדירקטוריון שלהן

ברוב המוחלט של המקרים מדובר בישיבות אשר החוק קובע כי יש להקליטן. ולכן נדרשת הקלטה באיכות הגבוהה ביותר ובתוכנות זיהוי והפרדת קול מתקדמות כדי לזהות כל דובר, כל קול, כל מילה וכל צליל שנשלחו לחלל האוויר.

הקלטת ישיבות דירקטוריון בחברות ציבוריות ופרטיות הפכה להיות הנורמה המקובלת. זאת על מנת לעמוד בחובת הדירקטוריון לשקיפות מלאה בפני בעלי המניות והממשל. חברות אשר מקפידות על תיעוד כל ישיבות הדירקטוריון באמצעות הקלטה וסטנוגרמה מדויקת יוכלו לציין זאת בדו"חות השנתיים שלהן. כך להעלות את הדירוג שלהן על ידי חברות הדירוג השונות.

אנו מבצעים שירותי הקלטה ותמלול ישיבות דירקטוריון לחברות ציבוריות ופרטיות. בהתאם לדרישתם, מתמללים או מתקצרים עבורם את ההקלטות. כך מבטיחים שהכל שקוף, הכל ברור, נטול אינטרסים והטיות. ויודעים מעבר לכל צל של ספק שכל מה שנאמר על ידי כל אחד מהדירקטורים או מנושאי התפקיד מתועד באופן מושלם.

תמלול הקלטות לבית משפט

הקלטת ישיבות מליאה לעיריות ולמועצות מקומיות

אנו מעניקים שירותי הקלטה לעיריות ולמועצות מקומיות ואזוריות בכל רחבי הארץ. משרדנו מתמחה בשירותי הקלטה, תמלול והנגשה לעיריות ולמועצות מקומיות. חובת הקלטת ישיבות מליאה מעוגנת בחוק לצורך שקיפות מלאה ותיעוד של תהליך קבלת ההחלטות על ידי נבחרי הציבור. ועל כן ההקלטות חייבות להתבצע על ידי חברה מקצועית הבקיאה בעולם המוניציפאלי. מכירה את המינוחים המיוחדים לתחום וכיום גם חברה שמתחייבת להנגשת הפרוטוקולים אשר מעלים לאתר העירייה. לישיבות מליאה מגיעים המקליטים עם מערכת אשר כוללת מיקרופון ראשי המוצב סמוך לראש העיר ולמנכ"ל העירייה. דרכו אפשר להפעיל או להשתיק את שאר המיקרופונים ולמנוע התלהמות רוחות. אשר עלולה ולעיתים מתחייבת בישיבות מליאה בעיריות שקופות.

צילום ישיבות מליאה ושידורן בזמן אמת

ואם בעיריות ובמועצות מקומיות עסקינן, למה להסתפק בהקלטת ישיבות מליאה. אפשר גם לצלם ולשדר את הישיבה און-ליין בערוץ הפייסבוק או באתר העירייה.

כן, גם את השירות הזה המרכז הישראלי לתמלול והקלטה מעניק לעיריות ולמועצות מקומיות. וכן את האפשרות לצלם את ישיבות המליאה שלהן והצגתן "לייב". וזאת על מנת להנגיש באופן בלתי אמצעי, את התנהלות העירייה לתושביה. שירות זה מצריך, בנוסף לציוד ההקלטה, למקם במקום הישיבה גם ציוד צילום. אנו מתגברים את הצוות שלנו בצלם וידאו מקצועי.

התמלול יוצא מושלם כשההקלטה נעשית על ידינו

אנו מקפידים על זיהוי דוברים. המקליטים המגיעים לישיבה הינם אנשי סאונד מקצועיים אשר עוברים הדרכות תקופתיות בנושא הקלטה לצורך תמלול. המקליט במקביל לפיקוח על ציוד ההקלטה מנהל רישום מדויק של הדוברים, של הבאים והיוצאים מהישיבה. בכך מבטיח שלמתמלל יהיו את כל הכלים על מנת להפיק פרוטוקול מדויק של הישיבה שהוקלטה. ואז הוא נשלח אליכם ראשית במייל, ולאחר מכן נכרך ונשלח אליכם בצירוף דיסק הכולל הן את הפרוטוקול והן את הקלטת הישיבה.

אנו מציעים לכם שירות מקצה לקצה. החל בהקלטה איכותית, דרך תמלול מעולה וכלה בפרוטוקול מדויק המשקף נאמנה את כל מה שנאמר בישיבה. הצטרפו גם אתם לקהל לקוחותינו אשר נהנים כבר היום מהשירות, האיכות ומהיחס האישי לו הם זוכים. אצלנו, במרכז הישראלי לתמלול והקלטה.

שירותים נוספים

תמלול הקלטות

תמלול הקלטות

מהו תמלול הקלטות? תמלול הקלטות היא פעולה של המרת קבצי שמע לטקסט כתוב. השימושים בתמלילים של ההקלטות רבים ומגוונים.

קרא עוד »
הנגשת ישיבות מליאה

הנגשת ישיבות מליאה

הקלטה, תמלול, והנגשה לרשויות מקומיות, עיריות וחברות ציבוריות. קרא עוד האם אתם עומדים בדרישות חוק ההנגשה? תקנה 35 לתקנות

קרא עוד »