תמלול הקלטת ישיבות רבות משתתפים

מי נעזר בתמלול ישיבות רבות משתתפים

עיריות וחברות ציבוריות מקליטות את הישיבות שלהן. לרוב, השירות ניתן על ידי חברת תמלול אשר מעניקה גם שירותי הקלטה. אך ישנם כאלה אשר מקליטים את הישיבה בעצמם ועדיין נדרשים לתמלל אותו. בין אם זו ישיבת דירקטוריון, ישיבת מליאה, או ישיבת בוררות, .עורכי דין עיריות וחברות רבות מקליטות את הישיבות שלהן בעצמן. לאחר מכן פונים לחברה שמתמחה בתמלול ישיבות רבות משתתפים. ומקבלות פרוטוקול מדויק ומסודר של הישיבה. 

זיהוי דוברים בישיבות רבות משתתפים

עבור תמלול הקלטת ישיבות רבות משתתפים נדרשת מיומנות מיוחדת. וזאת משום שמעבר לעבודת התמלול עצמה, נדרש גם זיהוי של כל דובר ודובר. במיוחד כשמדובר בישיבות של מועצות מקומיות או ישיבות דירקטוריון בהן מספר המשתתפים רב. מטבע הדברים הדוברים נכנסים זה לדבריו של זה.  לעיתים הרוחות סוערות ואנשים מרימים את קולם. על כל אלה צריך להתגבר המתמלל .על מנת לוודא כי התמלול משקף את ההקלטה ואת כל הנאמר בה. ולא פחות חשוב, מי אמר זאת.

כשמדובר במספר רב של דוברים נדרש המתמלל לזהות כל אחד. ולדעת לשייך את הדברים שנאמרים על ידו. לכול אורך התמלול. אין מקום לטעויות, ולכן פיתחנו שיטה מיוחדת של דיגום קולות. כך המתמלל משתמש בדיגום שנעשה ויכול לזהות את כול הדוברים. 

אנו בטוחים ביכולתנו לספק לכם את הפתרונות המתאימים ביותר לכל הצרכים שלכם. צרו קשר בכל שעה, ונשמח לעמוד לשירותכם

תמלול הקלטות לבית משפט

טכניקה ייחודית לזיהוי קולות

כשאנחנו במרכז הישראלי לתמלול והקלטה מקליטים ישיבות דירקטוריון, .ישיבות מליאה, דיונים בבתי משפט או ישיבות בוררות. אנו שולחים מקליט מקצועי אשר מנהל רישום מדויק של הדוברים בישיבה. כך המתמלל יודע מי מדבר בכל דקה בהקלטה.

אולם ישנם מקרים רבים בהם נדרש תמלול ישיבות רבות משתתפים אשר הוקלטו על ידי הלקוח בעצמו. אז אין ברשותנו רישום מדויק של הדוברים בהקלטה, אז מה עושים?

במהלך 15 השנים האחרונות הצלחתי לפתח טכניקה ייחודית לדיגום וזיהוי קולות. אנו יוצרים אינדקס שכולל את שמות הדוברים ודוגמא מהקול שלהם. כל המתמללים שעימם אנו עובדים עוברים הכשרה ייחודית. אשר מאפשרת להם לעבוד בקלות בשיטה המיוחדת שלנו.

תמלילים של ישיבות זום וסקייפ

אנו במרכז הישראלי לתמלול והקלטה מציעים שירותי תמלול בזום ובסקייפ.

יש לנו את הציוד והתוכנות החדשניות ביותר .אשר מאפשרות צפייה בצילום המסך ותמלול ממנו. כך שאנו רואים את הדוברים, ויכולים לזהות כל דובר ודובר.

כיום, לאור העלייה בשימוש בזום ובסקייפ לניהול ישיבות עבודה, .ישיבות דירקטוריון, ישיבות מליאה וישיבות בוררות, אנו יכולים לספק לכם שירותי תמלול הקלטות רבות משתתפים. באיכות שלה אין היום בשוק תחרות.

לקוחות מרוצים
0 +
תמלולים שבוצעו
0 +
הגשות לבית משפט
0 +

שירותים נוספים

שירותי הקלטה ותמלול

שירותי הקלטה ותמלול

שירותי הקלטה ותמלול לגופים ציבוריים ופרטיים אנו מספקים שירותי הקלטה ותמלול ברמה המקצועית והגבוהה ביותר. אנו מבצעים הקלטת דיונים

קרא עוד »