חל"ת בימי הקורונה- חשוב להקליט ולתמלל

המשמעות של חל"ת בקורונה

נגיף הקורונה מעלה שאלות רבות בכל הנוגע לזכויות עובדים שכירים, אשר נכפתה עליהם תקופת חל"ת מכוח תקנות שעת חירום (הרחבת הסכם יציאה לחופשה על המגזר הציבורי הרחב בשל נגיף הקורונה החדש), תש"ף-2020.

ערב חזרת השוק ל"שגרת קורונה" ובמקביל לקשיים הכלכליים המעיבים על חיי כולנו עלינו להיות ערים במיוחד בנוגע לזכויותינו.

חשוב לדעת, מעסיק אשר משנה את תנאי ההעסקה שלכם ללא הסכמתכם או מבקש מכם לעבוד במהלך החל"ת עובר על החוק! לכן כל מילה שיאמר עכשיו תוכל לשמש ראייה כנגדו ולכן כדאי שתקליטו ותתעדו כל שיחה רלוונטית על מנת שתוכלו להשתמש בהקלטות אלה כראייה בבית המשפט ולהוכיח כי זכויותיכם נפגעו.

מתי מותר להוציא לחל"ת?

אנו בטוחים ביכולתנו לספק לכם את הפתרונות המתאימים ביותר לכל הצרכים שלכם. 
צרו קשר בכל שעה, ואנו נשמח לענות על כל שאלה שיש לכם.

תמלול הקלטות לבית משפט

אז איך הקלטה ותמלול יכולים לעזור לכם?

הקלטה מהווה ראייה מנצחת בבית המשפט שכן לא ניתן להתווכח עם דברים שנאמרו. בתקופה זו, של חוסר וודאות עדיף להקליט כל שיחה הקשורה למקום עבודתכם, שכן הקלטה זו תוכל, בעת הצורך, להוכיח כי הצד עמכם.

חשוב: הקלטה אינה מהווה ראיה לכשלעצמה, היא חייבת להיות מתומללת על ידי חברת תמלול ויש להגיש את התמליל בצירוף חוות דעת מומחה לבית המשפט.

את מי כדאי להקליט?

אפשר להקליט כל אדם, כל עוד אתם חלק מהשיחה, בעל עניין כשר. אבל לצורך איסוף ראיות, כדאי להקליט כל אדם אשר יכול להעיד על היקף המשרה שלכם, שביעות הרצון מעבודתכם, תנאי השכר שלכם, הפרות קודמות של המעסיק ועוד ולכן מומלץ להקליט:
מנהלים בכירים;
מנהלים ישירים;
עמיתים לעבודה;
אנשי מינהלה;
כפיפים שלכם; 
ובעצם כל אדם שקשור למקום עבודתכם.

*כל האמור לעיל אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי וכל המידע המצוי באתר משמש כמידע כללי בלבד. אין בדברים האמורים בכדי להחליף מידע הניתן על ידי עו"ד, ועל הקורא לפנות ולהתייעץ עם עו"ד העוסק בתחום בטרם נקיטת כל פעולה משפטית כזו או אחרת. 

מאמרים נוספים

האם כל אחד יכול לתמלל לבד?

האם כל אחד יכול לתמלל לבד?

האם כל אחד יכול לתמלל שיחה ולהציגה כראיה בבית המשפט? התשובה היא חד משמעית לא. בלב ההליך המשפטי עומדת שאלת טוהר הראיות. אמות מידה משפטיות קובעות כי כל תמלול המוגש

קרא עוד »
תצהיר תמלול חתום על ידי עורך דין

תצהיר תמלול חתום על ידי עורך דין

חוות דעת מומחה או תצהיר תמלול? מה ההבדל? מה יותר טוב? מאמר זה מבהיר את התפקיד המכריע של תצהיר תמלול חתום על ידי עורך דין. ואת האחריות על המתמלל שיוצר את התמלול. בנוסף, נעמיק במשמעותו של תצהיר תמלול באישור דיוק התמליל וביתרונותיו בתחום התמלול המשפטי. לבסוף, נבחן את ההשלכות האפשריות של תמלול לא מדויק על הליך משפטי.

קרא עוד »
החסרונות בתמלול אוטומטי

החסרונות בתמלול אוטומטי

בעוד ששירותי תמלול אוטומטיים הופכים לכלי פופולרי יותר ויותר עבור עסקים, מחנכים וחוקרים. בשל המהירות והמחיר המשתלם שלהם, הם מגיעים גם עם שפע של חסרונות. בפוסט זה נפרט את החסרונות בתמלול אוטומטי. כגון בעיות דיוק, חוסר הבנה הקשרית, מגבלות שפה והיעדר דיסקרטיות.

קרא עוד »