מאמרים

קשה לבחור חברת תמלול, יש כל כך הרבה אפשרויות תמחור, שירות, איכות, יחס אישי, וותק, ניסיון. ויש המון שאלות שצריך לשאול והמון דברים שכדאי לדעת לפני שבוחרים חברת תמלול. 

כי רצינו לכתוב לכם הכול על תמלול והקלטה. כל מה שאי פעם רציתם לדעת ולא העזתם לשאול. לתת לכם כמה שיותר מידע, אבל לא כזה שיבלבל אתכם עוד יותר.

אז ישבנו וכתבנו, וכתבנו המון מאמרים. ואנחנו ממשיכים לכתוב כל הזמן על מנת להביא לכם את התכנים הכי חשובים בנושא מחיר תמלול. מה זה חוות דעת מומחה לבית המשפט, על שירותי תמלול והקלטה של ישיבות. מועצות מקומיות, עיריות, דירקטוריונים, על בחירת חברת תמלול ומה זה בכלל.

תמלול הודעות וואטסאפ קוליות

תמלול הודעות וואטסאפ

תמלול מקצועי של הודעות WhatsApp תמלול הודעות וואטסאפ- הדרך לניצחון בבית משפט. אפליקציית WhatsApp הפכה כבר מזמן לחלק בלתי נפרד מחיינו, הן האישיים. והן העסקיים. ניתן לתקשר עם אנשים ללא צורך בניהול שיחות שלעיתים גוזלות זמן. לטוב ולרע, כיום. אנחנו מדברים אחד עם השני פחות ופחות, וכותבים הודעות, מעבירים תמונות.

קרא עוד »
הקלטה ותמלול שיחות

הקלטה ותמלול שיחות

היבטים משפטיים ואתיים של הקלטה ותמלול שיחות הקלטת שיחות הוא נושא מורכב ורגיש, המעורר שאלות משפטיות, אתיות וחברתיות. אך עם התפתחות הטכנולוגיה והאפשרות להקליט. בלחיצת כפתור, הקלטה ותמלול שיחות הפכו להיות פרקטיקה נפוצה יותר ויותר. בישראל מותר לאדם להקליט שיחה שהוא צד לה, ללא הסכמת יתר המשתתפים, אולם ישנן הסתייגויות

קרא עוד »
תמלול ותרגום מרוסית לעברית

תמלול ותרגום הקלטות מרוסית לעברית

בשנים האחרונות גוברת המודעות לחשיבותם של שירותי תמלול ותרגום מרוסית לעברית, במיוחד בתחום המשפטי. כאשר ראיות קריטיות, כגון הקלטות אודיו, מוצגות בשפה זרה, הן עלולות לאבד את משמעותן ואת כוחן אם לא יתומללו כראוי. זהו האתגר שבו אנו, כחברה מובילה בתחום התמלול והתרגום המשפטי, מתמחים בו. הנגשת ראיות קוליות בשפה

קרא עוד »
האם כל אחד יכול לתמלל לבד?

האם כל אחד יכול לתמלל לבד?

האם כל אחד יכול לתמלל שיחה ולהציגה כראיה בבית המשפט? התשובה היא חד משמעית לא. בלב ההליך המשפטי עומדת שאלת טוהר הראיות. אמות מידה משפטיות קובעות כי כל תמלול המוגש כראיה חייב להיות נקי מהטיה אישית. מה שמבטיח את האובייקטיביות והאמינות שלו. זאת, משום שמערכת המשפט זקוקה לראיות שאינן נגועות

קרא עוד »
תמלול משפטי

הכל על תמלול הקלטות לבית המשפט

כל מה שרציתם לדעת על תמלול הקלטות לבית משפט. מי מתמלל לבית משפט, מדוע חשוב לבחור חברת תמלול מקצועית, מה מסמיך מתמלל לחתום על חוות דעת מומחה הנדרשת לצורך הגשת הקלטת שמע לבית המשפט ואיזה שאלות חשוב לשאול כשבוחרים חברת תמלול.

קרא עוד »
תצהיר תמלול חתום על ידי עורך דין

תצהיר תמלול חתום על ידי עורך דין

חוות דעת מומחה או תצהיר תמלול? מה ההבדל? מה יותר טוב? מאמר זה מבהיר את התפקיד המכריע של תצהיר תמלול חתום על ידי עורך דין. ואת האחריות על המתמלל שיוצר את התמלול. בנוסף, נעמיק במשמעותו של תצהיר תמלול באישור דיוק התמליל וביתרונותיו בתחום התמלול המשפטי. לבסוף, נבחן את ההשלכות האפשריות

קרא עוד »

אנחנו תמיד חושבים איך להקל על לקוחותינו. אנו מאמינים בשקיפות. וחושבים שאתם באמת צריכים לדעת הכול על תמלול והקלטה. ויש לנו 16 שנים של ניסיון בתחום, אז אנחנו יודעים המון.

אבל אם יש לכם שאלות בנושא. אתם רוצים להתייעץ. אל תתביישו, תתקשרו. השירות שלנו כולל ייעוץ חינם. יש לנו תשובה לכול שאלה שיש לכם. ונשמח לעמוד לשירותכם בכול שעה, לכל צורך או בקשה.