מאמרים

קשה לבחור חברת תמלול, יש כל כך הרבה אפשרויות תמחור, שירות, איכות, יחס אישי, וותק, ניסיון. ויש המון שאלות שצריך לשאול והמון דברים שכדאי לדעת לפני שבוחרים חברת תמלול. 

כי רצינו לכתוב לכם הכול על תמלול והקלטה. כל מה שאי פעם רציתם לדעת ולא העזתם לשאול. לתת לכם כמה שיותר מידע, אבל לא כזה שיבלבל אתכם עוד יותר.

אז ישבנו וכתבנו, וכתבנו המון מאמרים. ואנחנו ממשיכים לכתוב כל הזמן על מנת להביא לכם את התכנים הכי חשובים בנושא מחיר תמלול. מה זה חוות דעת מומחה לבית המשפט, על שירותי תמלול והקלטה של ישיבות. מועצות מקומיות, עיריות, דירקטוריונים, על בחירת חברת תמלול ומה זה בכלל.

מחיר תמלול
תמלול
המרכז הישראלי לתמלול והקלטה

כמה עולה תמלול?

השאלה הראשונה שכולם שואלים אותנו זה כמה עולה תמלול?
האם כשאתם נכנסים למסעדה תשאלו את המלצר כמה עולה אוכל? אם תעשו כן, ישאלו אתכם מה תרצו לאכול? לאחר שתבחרו את המנה הרצויה, יוכל המלצר להגיד לכם כמה תעלה לכם הארוחה.
כך הדבר בתמלול. העלות של תמלול משתנה בהתאם לסוג התמליל. תמלול שיחות לבית משפט. תמלול ראיונות. תמלול ישיבות רבות משתתפים. שימוע לפני פיטורים. לכל אחד מסוגי התמלול הללו מחיר שונה.
אבל בכל זאת, בואו ננסה לעשות קצת סדר בבלגן.

קרא עוד »
מחקר איכותני- תמלילים
תמלול
המרכז הישראלי לתמלול והקלטה

מחקר איכותני-תמלילים

תמלול מחקר איכותני מחקר איכותני הינה שיטת מחקר אשר נוגעת בעיקרה למדעי הרוח והחברה. במסגרתה נעשית בחינה עמוקה ורבת ממדים אודות תופעה אשר משפיעה על

קרא עוד »
תמלול משפטי
תמלול משפטי
המרכז הישראלי לתמלול והקלטה

הכל על תמלול הקלטות לבית המשפט

כל מה שרציתם לדעת על תמלול הקלטות לבית משפט. מי מתמלל לבית משפט, מדוע חשוב לבחור חברת תמלול מקצועית, מה מסמיך מתמלל לחתום על חוות דעת מומחה הנדרשת לצורך הגשת הקלטת שמע לבית המשפט ואיזה שאלות חשוב לשאול כשבוחרים חברת תמלול.

קרא עוד »
תמלול משפטי
תמלול משפטי
המרכז הישראלי לתמלול והקלטה

תמלול משפטי

מה הוא תמלול משפטי? ישנם סוגים שונים של תמלול,  ביניהן במקום: תמלול רפואי, תמלול אקדמאי ועוד. אבל אם אתם עומדים בפני הליך משפטי, אתם צריכים

קרא עוד »
הקלטת דיונים בבתי משפט
הקלטה ותמלול של דיונים משפטיים ובוררויות
המרכז הישראלי לתמלול והקלטה

הקלטת דיונים בבית משפט

מה החשיבות של הקלטת דיונים בבית המשפט? "החיים ומוות ביד הלשון" (משלי י"ח, פסוק כ"א). אמרה שמקבלת תוקף מיוחד במסגרת דיונים משפטיים או בוררויות. אך

קרא עוד »

אנחנו תמיד חושבים איך להקל על לקוחותינו. אנו מאמינים בשקיפות. וחושבים שאתם באמת צריכים לדעת הכול על תמלול והקלטה. ויש לנו 16 שנים של ניסיון בתחום, אז אנחנו יודעים המון.

אבל אם יש לכם שאלות בנושא. אתם רוצים להתייעץ. אל תתביישו, תתקשרו. השירות שלנו כולל ייעוץ חינם. יש לנו תשובה לכול שאלה שיש לכם. ונשמח לעמוד לשירותכם בכול שעה, לכל צורך או בקשה.