מאמרים

קשה לבחור חברת תמלול, יש כל כך הרבה אפשרויות תמחור, שירות, איכות, יחס אישי, וותק, ניסיון. ויש המון שאלות שצריך לשאול והמון דברים שכדאי לדעת לפני שבוחרים חברת תמלול. 

כי רצינו לכתוב לכם הכול על תמלול והקלטה. כל מה שאי פעם רציתם לדעת ולא העזתם לשאול. לתת לכם כמה שיותר מידע, אבל לא כזה שיבלבל אתכם עוד יותר.

אז ישבנו וכתבנו, וכתבנו המון מאמרים. ואנחנו ממשיכים לכתוב כל הזמן על מנת להביא לכם את התכנים הכי חשובים בנושא מחיר תמלול. מה זה חוות דעת מומחה לבית המשפט, על שירותי תמלול והקלטה של ישיבות. מועצות מקומיות, עיריות, דירקטוריונים, על בחירת חברת תמלול ומה זה בכלל.

הקלטה ותמלול ישיבות דירקטוריון

הקלטה ותמלול ישיבות דירקטוריון

למה חשוב לבצע תמלול ישיבות דירקטוריון דירקטורים פועלים בסביבה שהיא עתירת נורמות משפטיות רבות ומגוונות. הפרה שלהן עלולה לחשוף אותם לסנקציות אזרחיות ואף פליליות. ועל כן, כשם שהדירקטוריון מנהל את סיכוני החברה, כך עליו לנהל את הסיכונים אליהם הוא עצמו חשוף. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא על ידי תמלול

קרא עוד »
חל"ת בתקופת הקורונה

חל”ת בימי הקורונה- חשוב להקליט ולתמלל

ערב חזרת השוק ל”שגרת קורונה” ובמקביל לקשיים הכלכליים המעיבים על חיי כולנו עלינו להיות ערים במיוחד בנוגע לזכויותינו.
חשוב לדעת, מעסיק אשר משנה את תנאי ההעסקה שלכם ללא הסכמתכם או מבקש מכם לעבוד במהלך החל”ת עובר על החוק! לכן כל מילה שיאמר עכשיו תוכל לשמש ראייה כנגדו ולכן כדאי

קרא עוד »
גירושין בימי קורונה

הכנה לגירושין בקורונה- איך מקליטים?

עלייה בשיעור הגירושין בתקופת הקורונה נגיף הקורונה כאן, והוא לא הולך לשום מקום בינתיים וככל שעובר הזמן אנו מגלים. ששיעור הדיווחים על אלימות במשפחה עלה משמעותית ויותר ממנו עלה שיעור הגירושים. וגירושין אף פעם אינם קלים, בטח בעת שמדובר על גירושין בימי קורונה. מדובר על תקופה מאתגרת – בריאותית, כלכלית

קרא עוד »
תמלול משפטי לעורכי דין

שירותי תמלול משפטיים

האם אתם צריכים שירותי תמלול משפטיים? כשאתם מגיעים לדיון בבית המשפט, אתם מגיעים עם תקווה בלב: להוכיח את צדקתכם. כידוע, בית המשפט מכריע בתיקים שונים לא רק על סמך התרשמותו מאמינותם של התובע והנתבע, אלא בעיקר על פי ראיות. כל אחד מהצדדים בטוח כי הוא צודק, אך בסופו של דבר

קרא עוד »
תמלול ראיונות

תמלול הקלטת ראיונות

למה לתמלל ראיונות? תמלול ראיונות הינה משימה מאתגרת אשר דורשת תשומת לב מיוחדת לצרכי הלקוח. אנחנו, במרכז הישראלי לתמלול והקלטה מעניקים שירותי תמלול הקלטת ראיונות הן לסטודנטים ודוקטורנטים,.? אשר נדרשים לתמלל ראיונות שערכו לצורך התזה שלהם. והן לכתבים או סופרי צללים אשר עורכים ראיונות לצורך כתיבת סיפור חיים או כתבה.

קרא עוד »

אנחנו תמיד חושבים איך להקל על לקוחותינו. אנו מאמינים בשקיפות. וחושבים שאתם באמת צריכים לדעת הכול על תמלול והקלטה. ויש לנו 16 שנים של ניסיון בתחום, אז אנחנו יודעים המון.

אבל אם יש לכם שאלות בנושא. אתם רוצים להתייעץ. אל תתביישו, תתקשרו. השירות שלנו כולל ייעוץ חינם. יש לנו תשובה לכול שאלה שיש לכם. ונשמח לעמוד לשירותכם בכול שעה, לכל צורך או בקשה.