מאמרים

קשה לבחור חברת תמלול, יש כל כך הרבה אפשרויות תמחור, שירות, איכות, יחס אישי, וותק, ניסיון. ויש המון שאלות שצריך לשאול והמון דברים שכדאי לדעת לפני שבוחרים חברת תמלול. 

כי רצינו לכתוב לכם הכול על תמלול והקלטה. כל מה שאי פעם רציתם לדעת ולא העזתם לשאול. לתת לכם כמה שיותר מידע, אבל לא כזה שיבלבל אתכם עוד יותר.

אז ישבנו וכתבנו, וכתבנו המון מאמרים. ואנחנו ממשיכים לכתוב כל הזמן על מנת להביא לכם את התכנים הכי חשובים בנושא מחיר תמלול. מה זה חוות דעת מומחה לבית המשפט, על שירותי תמלול והקלטה של ישיבות. מועצות מקומיות, עיריות, דירקטוריונים, על בחירת חברת תמלול ומה זה בכלל.

שירותי תמלול בצפון
הקלטה ותמלול של דיונים משפטיים ובוררויות
המרכז הישראלי לתמלול והקלטה

שירותי תמלול בצפון, בחיפה ובקריות

חברת התמלול הכי טובה בארץ נמצאת בצפון … ברוכים הבאים למרכז הישראלי לתמלול והקלטה. אנו מעניקים שירותי תמלול בחיפה, בצפון, במרכז, ובגדול, ממטולה עד אילת.

קרא עוד »
תמלול ישיבה רבת משתתפים
שירותי הקלטה ותמלול
המרכז הישראלי לתמלול והקלטה

הקלטת שיחה או ישיבה רבת משתתפים

למה להקליט שיחה או ישיבה? הקלטת שיחה או ישיבה רבת משתתפים יכולה להיות קריטית. לעיתים אף לשמש כ"שובר שוויון" במקרה בו היא מוצגת כראייה בבית

קרא עוד »
תמלול משפטי לעורכי דין
תמלול משפטי
המרכז הישראלי לתמלול והקלטה

תמלול משפטי לעורכי דין

מחפשים חברת תמלול שלא תאכזב? מצאתם מאוכזבים מהשירות שאתם מקבלים מחברת התמלול המעניקה לכם שירותי תמלול משפטי כיום? .מחפשים חברה שתהיה זמינה עבורכם 24/7 ותוכל

קרא עוד »
הקלטה כראייה לבית משפט
תמלול משפטי
המרכז הישראלי לתמלול והקלטה

הקלטה כראייה לבית המשפט

איך מנצחים במשפט בעזרת הקלטה? תביעה משפטית אינה הליך פשוט. השתלשלות העניינים עשויה להימשך זמן רב מאוד ולהיות כרוכה בעלויות כספיות גבוהות ובהליכים מתישים. עורך

קרא עוד »

אנחנו תמיד חושבים איך להקל על לקוחותינו. אנו מאמינים בשקיפות. וחושבים שאתם באמת צריכים לדעת הכול על תמלול והקלטה. ויש לנו 16 שנים של ניסיון בתחום, אז אנחנו יודעים המון.

אבל אם יש לכם שאלות בנושא. אתם רוצים להתייעץ. אל תתביישו, תתקשרו. השירות שלנו כולל ייעוץ חינם. יש לנו תשובה לכול שאלה שיש לכם. ונשמח לעמוד לשירותכם בכול שעה, לכל צורך או בקשה.