שירותי תמלול בזום, סקייפ או בוואטסאפ

תמלול בזום- עכשיו יותר מתמיד

תמלול בזום הינו שירות תמלול חדש שתופס תאוצה ככל שגובר השימוש באפליקציות הזום, הוואטסאפ, והסקייפ. הוא גובר בקצב מהיר הן בגלל האפשרויות החדשות לניהול מפגשים רבי משתתפים מרחוק. אך בעיקר, בגלל ההנחיות לשעת חירום שכפתה עלינו הקורונה כמו לימודים והרצאות בזום, עבודה מהבית ועוד. יעילותן של מדיות אלה בשעת חירום הרחיבה את השימוש בהן, בעיקר בעסקים ולימודים גם בשגרה. 

למה לתמלל פגישות בזום?

מפגשי הוידאו קונפרנס כמו – מפגשי זום ושיחות סקייפ מאפשרים להמשיך ולנהל את העבודה בשוטף. עם זאת הצורך בשירותי תמלול נותר והוא אף גובר ככל שהשימוש במדיות אלה מתרחב.

הן בגלל תקנות החוק שמחייבות הקלטה ותמלול של ישיבות מליאה של מועצות עירוניות ועיריות וישיבות דירקטוריון של חברות ציבוריות.
והן כמקור אמין אליו תמיד ניתן לחזור ולברר בדיוק מה נאמר, על ידי מי, מה הוסכם ומה לא.

שירותי תמלול בזום בקליק אחד

כל כך פשוט וקל. קיימת ישיבה מרחוק? כל שנותר לך לעשות הוא  לשלוח אלינו בוואטסאפ את קובץ ההקלטה. זה דורש ממך בסך הכל קליק אחד על חץ "העבר". זהו!

כאן, תמלילני המרכז הישראלי לתמלול והקלטה נכנסים לתמונה ותוך שעות ספורות האמנם??? יגיע אליך קובץ מתומלל שעבר הגהה כפולה ע"י שני מתמללים שונים כדי לוודא  100% דיוק. נשמע טוב, נכון?

אנו בטוחים ביכולתנו לספק לכם את הפתרונות המתאימים ביותר לכל הצרכים שלכם. צרו קשר בכל שעה, אנחנו כאן בשבילכם.

תמלול הקלטות לבית משפט

הקלטת פגישות בזום

היתרון המשמעותי בתמלול פגישות שנערכו בזום או בסקייפ הוא איכות השמע. 

לב ליבו של תמלול מקצועי הוא דיוק עד לרמה של מילה בודדת שנאמרת. מקצבים והפסקות בשטף הדיבור, הטון בו דברים נאמרים, קצב נשימות. ועוד אינדיקטורים רבים שמסייעים לתמלל להבין את רוח הדברים וכוונת הנאמר.

ישיבות רבות משתתפים מתאפיינות פעמים רבות בהתלהטות הדוברים. העניינים מתחממים, הטונים עולים עד לרמה של צעקות. משתתפים נכנסים או קוטעים את דבריהם של אחרים ונוצרת המולה. עדיף להקליט ישיבות על ידי מכשירי הקלטת שיחות משוכללים ורגישים יותר מאלה שמספקות אפליקציות ניהול מפגשים והיוועדות מרחוק.

לא רק עבודה גם הרצאות בזום צריך לתמלל

שני ערוצים חדשים נפתחו עם כניסת אפליקציית הזום וחברותיה (וואטסאפ וסקייפ): הרצאות בזום כמו גם לימודים בזום.

הרצאות בזום בדרך כלל מוקלטות, מה שמאפשר לסטודנטים לחזור ולצפות או להאזין להן בזמנם החופשי. רבים מעדיפים גם לתמלל את אותן הקלטות ובצדק.

הרצאות בזום ובמיוחד לימודים בזום אמנם מתנהלים מרחוק אבל האינטראקציה בהם גבוהה. סטודנטים שמשגרים למרצה שאלות, כמה משתתפים מדברים בו זמנית, ולעיתים, גם דברי המרצה אינם ברורים די הצורך. תמלול הרצאות ומפגשי לימוד מציע פתרון מעולה.

כידוע, קריאת חומר כתוב נצרבת בתודעה הרבה יותר עמוק מהאזנה שמושפעת מ"גנבי קשב" והפרעות ריכוז בסביבת המאזין. רעשי רקע בבית, טלפונים, ילדים משחקים וכדומה. מתברר שתמלול הרצאות בזום עושה הבדל גדול בין ללמוד ובין לדעת. 

שירותים נוספים

שירותים לעורכי דין

שירותים לעורכי דין

עורכי דין, אנחנו כאן בשבילכם https://www.youtube.com/watch?v=iNuYADAib8o&feature=youtu.be&ab_channel=%D7%94%D7%9E%D7%A8%D7%9B%D7%96%D7%94%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%9C%D7%AA%D7%9E%D7%9C%D7%95%D7%9C%D7%95%D7%94%D7%A7%D7%9C%D7%98%D7%94 בעולם המהיר של המשפט, הזמן הוא העיקר. אנו מעניקים שירותים לעורכי דין, כדי

קרא עוד »