תמלול שיחות

מה זה תמלול שיחות

עורך הדין שלכם אמר לכם שההקלטה שבידכם נהדרת, ומוכיחה ללא ספק שאתם צודקים. אז הוא שולח אתכם לתמלל את ההקלטה. אבל מה זה אומר? מה זה תמלול שיחות? מי מבצע תמלול הקלטות לבית המשפט? מה הוא תמלול מקצועי? איזה סוג של שיחות ניתן לתמלל? כמה זה עולה? והאם אתם יכולים לעשות את זה בעצמכם?. בואו נעשה קצת סדר בעולם החדש אליו אתם נחשפתם. במאמר הזה ננסה לעזור לכם לנווט בעולם החדש הזה, של תמלולים. נתייחס למי הוא מתמלל. איך מוצאים מתמלל. איך לא ליפול במלכודות שאתם עלולים ליפול בהם, רק משום שאתם לא מכירים את התחום.

מי מתמלל שיחות?

התשובה פשוטה, מתמלל. על מנת שההקלטה שלכם תוכל להתקבל כראייה עליה להיות מתומללת על ידי מתמלל בעל ניסיון בתמלול משפטי. הסיבות לכך רבות ומגוונות, העיקרית היא, שבעל דין לא יכול לתמלל בעצמו. שכן יש לו עניין אישי ולכן עלול להטעות את בית המשפט בשוגג (או שלא בשוגג). ולכן בית המשפט לא יכול להסתמך על תמלול שנעשה על ידי כל אחד. כמו כן, על המתמלל להכיר את כללי בית המשפט. זאת על מנת שהתמליל לא ייפסל חלילה. החל מההקפדה על כל מילה ופסיק ועד העימוד של הטקסט על הדף. מתמלל הוא לא רק מישהו שמפרסם את עצמו כמתמלל. כל אחד יכול לעשות את זה. כשאתם צריכים מתמלל לתמלול שיחות, עדיף שתפנו לחברה רצינית. הסיבות לכך הן רבות. אך החשובה מכול היא שרק חברה ותיקה בתחום תעניק לכם את השקט הנפשי. שלא בזבזתם סתם כסף על מוצר שעלול להזיק יותר מלהטיב עמכם. חברות מעסיקות מתמללים עצמאיים, ומבצעת בקרה על עבודתם. ותוכל, במקרה הצורך, להעיד על טיבו של התמליל בבית המשפט. וזאת כחלק מהפסיקה שקבעה כי יש להגיש תמלול בצירוף חוות דעת מומחה כחוק.

תמלול מקצועי, מה הוא?

  • מתמלל מקצועי חייב לבצע את התמלול באיכות הגבוהה ביותר. תוך הקפדה על כל אות, פסיק, צליל, מהירות נשימה וטון דיבור. כל אלה מצביעים על הכוונה האמיתית של הדוברים.
  • תמלול איכותי, כזה שיעזור לכם בבית המשפט, אמור לשקף את רוח הדברים, ולא רק את הדברים שנאמרים. רק מתמלל מקצועי יודע לעשות זאת.
  • לחברות תמלול ולמתמללים מקצועיים אשר יודעים את מלאכתם יש תוכנות ייחודיות לתמלול שיחות. ציוד מקצועי לשיפור איכות הקלטות. שכן רק כאשר ניתן לשמוע את כל הדוברים באופן ברור, ניתן לתמלל באופן מדויק.
  • לצערנו, לרוב לא כך הדבר. אבל חברות תמלול מובילות בארץ מבצעות הגהה כפולה. זאת על מנת לוודא שאכן קיבלת את התמלול האיכותי, המדוייק, והנאמן ביותר למקור. ומגבים אותו בחוות דעת מומחה בהתאם לחוק.
  • חברת תמלול איכותית מכירה את דרישות החוק ואת הפסיקה הרלוונטית. ותדע למנוע מכם לעבור על החוק על ידי תמלול הקלטה שמוגדרת כהקלטת סתר.
  • חברת תמלול אמינה תאסוף מכם את כל המידע הנדרש לה על מנת להכין עבורכם את התמליל. ותהיה זמינה עבורכם 24/7, לכל בקשה, שאלה או הבהרה.

אולי זה נשמע יומרני ולא אובייקטיבי. אבל השם שלנו – המרכז הישראלי לתמלול והקלטה – מחייב אותנו לכל הדברים האלה.

אנו בטוחים ביכולתנו לספק לכם את הפתרונות המתאימים ביותר לכל הצרכים שלכם. צרו קשר בכל שעה.

צור קשר

איזה סוג של שיחות ניתן לתמלל?

תמלול הוא המרת שמע לכתב, כלומר, ניתן לתמלל כל שיחה. בין אם זו שיחת טלפון, שיחה שהוקלטה על ידי מכשיר הקלטה חיצוני, או באמצעות האפליקציה בפלאפון. צילום בווידיאו, שיחות זום, ישיבות, הרצאות. הודעות WhatsApp, שיחות מסדרון, ישיבות וועד בית. פגישות עבודה ועוד, ועוד, ועוד. אז איזה סוג של שיחות ניתן לתמלל? כל שיחה. מה כדאי להקליט? זו כבר שאלה מורכבת יותר. אך על קצה המזלג. כדאי להקליט הכול. כי אתם אף פעם לא יודעים מתי יצוץ הצורך במשהו שמישהו אמר לכם. הצורך עולה במספר מונים כאשר אתם בעיצומו של הליך משפטי. אז, כדאי להקליט כל שיחה עם כל אדם שיכול להיות קשור, אפילו בעקיפין, לתביעה שמתנהלת. כך גם הדבר לגבי פגישות עסקים וישיבות עם עובדים או מעסיקים. בכול מקרה בו אתם עלולים להיות חשופים מבחינה משפטית, עדיף להקליט מאשר לא להקליט. לכל הקלטה ישנה מטרה אחרת ואפשר להקליט ולתמלל הכול. ובסוף תמיד חשוב לבצע תמלול שיחות.

כמה עולה תמלול שיחות?

אנו, במרכז הישראלי מציעים שירותי תמלול שיחות החל מ-10 שקלים לעמוד מתומלל. אך ישנם משתנים רבים המשפיעים על המחיר. את המחיר הנמוך ביותר תשלמו עבור עבור שיחת טלפון בין שני דוברים,. כאשר ההקלטה ברורה ואורכה עולה על שעה. עלות התמלול משתנה אם מדובר בשיחה קצרה. או אם יש להם המון הקלטות קצרות, גם אם אורכן לבסוף עולה על שעה. משתנה נוסף מתייחס לאיכות ההקלטה. למספר הדוברים בה. לאופי השיחה, האם זו שיחה שבה מתווכחים המון ואנשים נכנסים לזה לדבריו של השני.

אם ההקלטה באיכות גרועה או ישנם מספר רב של דוברים המחיר יעלה בהתאם. שכן המחיר הוא שקלול של מרכיבים שונים. ביניהם הזמן שנדרש לבצע אותו, האם נדרש תשלום לאיש סאונד מקצועי, האם ידרשו מספר הגהות. משום ששיחה באיכות ירודה, או שיחה בה מספר רב של דוברים, דורשת מספר הגהות על מנת להגיע לתוצר המושלם. וזו המטרה שלנו בסוף.

משתנה נוסף שעלול להשפיע על המחיר הוא נושא הדחיפות. אנשים נוטים לדחות דברים לרגע האחרון. וכמובן שהמהירות לא תבוא על חשבון האיכות. לכן יידרש המתמלל לעבוד רצוף במשך מספר רב של שעות. לאחר מכן תתבצע ההגהה, שגם היא לוקחת זמן. לכן גם מרכיב זה נלקח בחשבון בעת התמחור, וישפיע על כמה יעלה לכם תמלול שיחות.

אבל זיכרו, איכות ודיוק חשובים יותר מהכול. ולכן אין תשובה ברורה לשאלה כמה עולה תמלול. שכן המחיר הוא שקלול של איכות השמע, מספר הדוברים בשיחה. רעשי רקע כמו טלוויזיה, או מפגש במקום הומה אדם כל אלה מקשים על עבודת התמלול ועל כן המחיר שלהם גבוה יותר.

מאמרים נוספים

האם כל אחד יכול לתמלל לבד?

האם כל אחד יכול לתמלל לבד?

האם כל אחד יכול לתמלל שיחה ולהציגה כראיה בבית המשפט? התשובה היא חד משמעית לא. בלב ההליך המשפטי עומדת שאלת טוהר הראיות. אמות מידה משפטיות קובעות כי כל תמלול המוגש

קרא עוד »
החסרונות בתמלול אוטומטי

החסרונות בתמלול אוטומטי

בעוד ששירותי תמלול אוטומטיים הופכים לכלי פופולרי יותר ויותר עבור עסקים, מחנכים וחוקרים. בשל המהירות והמחיר המשתלם שלהם, הם מגיעים גם עם שפע של חסרונות. בפוסט זה נפרט את החסרונות בתמלול אוטומטי. כגון בעיות דיוק, חוסר הבנה הקשרית, מגבלות שפה והיעדר דיסקרטיות.

קרא עוד »
מחיר תמלול

כמה עולה תמלול?

השאלה הראשונה שכולם שואלים אותנו זה כמה עולה תמלול?
האם כשאתם נכנסים למסעדה תשאלו את המלצר כמה עולה אוכל? אם תעשו כן, ישאלו אתכם מה תרצו לאכול? לאחר שתבחרו את המנה הרצויה, יוכל המלצר להגיד לכם כמה תעלה לכם הארוחה.
כך הדבר בתמלול. העלות של תמלול משתנה בהתאם לסוג התמליל. תמלול שיחות לבית משפט. תמלול ראיונות. תמלול ישיבות רבות משתתפים. שימוע לפני פיטורים. לכל אחד מסוגי התמלול הללו מחיר שונה.
אבל בכל זאת, בואו ננסה לעשות קצת סדר בבלגן.

קרא עוד »