שירותי תמלול הקלטות לבתי משפט

תמלול הקלטות לבית משפט היא הראייה הכי טובה שלכם

הקלטה היא הדרך הטובה ביותר להוכיח את צדקתכם בבית המשפט. ולכל אחד מכם יש בכיס את המכשיר בעזרתו תוכלו להקליט שיחות שיוכלו להוביל אתכם לניצחון במשפט. ולכן, בין אם אתם תובעים או נתבעים, שירותי תמלול הקלטות לבית משפט, זה השירות שאתם מחפשים.

השופט פוסק לפי הראיות שבפניו, והקלטה משמשת כראייה מעולה שכן היא משקפת את המציאות כפי שהייתה בזמן אמת. ולכן חשוב שהתמלול יהיה מדויק, טעות אחת קטנה בפסיק או נקודה, ותוצאות המשפט יכולות להתהפך. האם הדובר אמר "באמת?" כשאלה מפקפקת או אמר "באמת!" באישור לטענה שהוטחה בפניו. וכשאתם רוצים להגיש שיחה שניהלתם כראייה אתם צריכים להיעזר בחברת תמלול וותיקה ומנוסה. שתעמוד בלוחות הזמנים שקבעתם ותעניק לכם תמלול מדויק גם אם הזמן דוחק וברגע האחרון מצאתם את ההקלטה הנכספת.

במה עוזרת הקלטה בדיון בבית משפט?

הקלטה טובה היא ההבדל בין ניצחון במשפט להפסד בו. שהרי אם יש לכם הקלטה של הצד השני, בה הוא אומר דברים אחרים מאלה שטען בפני בית המשפט. ההקלטה תבהיר לבית הדין, מעל לכל צל של ספק, שאתם אלה שדוברים אמת, ולא הצד השני.

החשיבות היא לא רק בכך שהוכחתם שאתם צודקים. אלא גם שהוכחתם שהוא מטעה את בית המשפט. ולכן, הכלי הטוב ביותר שיש לכם הוא תמלול הקלטות לבית משפט. 

מדוע צריך תמלול הקלטות לבית משפט?

הקלטה טובה היא ההבדל בין ניצחון במשפט להפסד בו. שהרי אם יש לכם הקלטה של הצד השני, בה הוא אומר דברים אחרים מאלה שטען בפני בית המשפט. ההקלטה תבהיר לבית הדין, מעל לכל צל של ספק, שאתם אלה שדוברים אמת, ולא הצד השני.

החשיבות היא לא רק בכך שהוכחתם שאתם צודקים. אלא גם שהוכחתם שהוא מטעה את בית המשפט. ולכן, הכלי הטוב ביותר שיש לכם הוא תמלול הקלטות לבית משפט

היום, בזכות הטכנולוגיה המאפשרת לנו להקליט בקלות באמצעות מכשיר הסלולר שלנו. יש לכל אחד מאיתנו את הכוח להגן על עצמו ולעמוד על זכויותיו. וכך הדרך אל האמת איננה ארוכה, מורכבת או סבוכה. ואם לומר את האמת, לעתים היא אפילו די פשוטה. כיום, כל אדם בוגר עושה שימוש ב-Smartphone, ואחת הפונקציות השימושיות ביותר בו היא פונקציית ההקלטה.

כך, תוכלו גם אתם להקליט עמיתים עסקיים, סוחרים, מטרידים סדרתיים, שכנים או כל אדם אחר. לאחר שיש בידכם את ההקלטה, תוכלו לתמלל אותה ולהשתמש בה כראייה בבית המשפט.

התמלול חייב להיעשות על ידי חברה מקצועית המספקת שירותי תמלול הקלטות. חברתנו מגבה את התמלילים שנעשים בתצהיר תמלול חתום על ידי עורך דין.

תמלול הקלטות לבית משפט

התנאים לקבילות הקלטה כראייה בבית המשפט

הפסיקה לאורך השנים קבעה מספר כללים לפיהם יקבע האם הקלטה היא קבילה או לא. תמלול משפטי נבחן על פי חוק שחוקק לפני שנים רבות. לכן, לא כל התנאים בו הם רלוונטיים בימנו אנו, אבל חשוב לשים לב להכל:

- תנאים טכניים

מכשיר ההקלטה חייב להיות תקין– בימינו, לא כל כך תקף. פעם, כאנשים היו מקליטים באמצעות מכשירי הקלטה עם קסטות (כן, כן, פעם לפני הרבה זמן, כך היו מקליטים). צריכה הייתה החברה המתמללת לוודא כי מכשיר ההקלטה תקין ואף לצרף מסמכים בהתאם. כיום, כשכולנו מקליטים בנייד שלנו, אין צורך לבדוק האם מכשיר ההקלטה היה תקין. מה שצריך לבדוק זה האם הכול נכתב בתמליל.

מי שביצע את ההקלטה ידע את מלאכתו– גם התנאי הזה כבר לא ממש רלוונטי היום. כל מה שצריך לדעת על מנת להקליט זה לדעת להוריד את האפליקציה המתאימה. (וזאת בהנחה שאין אפליקציית הקלטה במכשיר עצמו). ולוודא כי כשאתם מדברים עם האדם אותו אתם רוצים להקליט, פונקציית ההקלטה פועלת. המלצתנו, תקליטו הכול, אחר כך מקסימום תמחקו.

- תנאים מהותיים

ההקלטה מהימנה ונכונה. מה זה אומר הקלטה מהימנה ונכונה? זה אומר שמה שהגשתם לבית המשפט היא אכן ההקלטה המלאה. כשמקליטים לעיתים מדברים בדיבורית, ואז לא ניתן לשמוע את הצד השני. זה קורה, וזה בסדר. אך בית המשפט ירצה לוודא כי ההקלטה בוצעה מבחינתכם בצורה המיטבית ולא עשיתם שום דבר על מנת לעוות את המציאות. זאת על ידי הקלטת הצד שלכם בלי שניתן יהיה לשמוע את הצד השני.

לא התבצעה עריכה כגון השמטה או הוספה להקלטה. באותה קלות שאתם יכולים להקליט, אתם גם יכולים לערוך את ההקלטות באמצעות אפליקציות שונות. החקיקה לא התקדמה במהירות בה התקדמה הטכנולוגיה, אך בית המשפט מודע לכך שניתן לערוך הקלטות בקלות. ולכן מקפיד הקפדה יתרה על נושא רציפות ההקלטה.

אנו מבצעים בדיקה כפולה. הראשונה נעשית ברגע שאנו מקבלים את הקובץ באמצעות תוכנה אשר מזהה חוסר אחידות בערוץ ההקלטה. והשנייה נעשית על ידי התמלילן במהלך עבודתו.

ותנאי פורמאלי– בית המשפט יבדוק כי ההקלטה אינה הקלטת סתר לפי חוק האזנת סתר, תשל"ט-1979 האסורה על פי חוק הראיות.

תנאים אלה אינם תנאים מצטברים. וכלל ניתן לומר כי ככל והתנאי המהותי מתקיים, ההקלטה תחשב כקבילה והדבר יביא לידי ביטוי במשקלה במכלול הראיות.

שירותי תמלול הקלטות לבית משפט-רק אצל המומחים

חשוב מאוד להבין שתמלול הקלטות לבית משפט הוא לא רק תמלול כהגדרתו הלשונית. העלאת מלל קולי לכתב. בתמלול משפטי מונח שכתוב לא נכון, זיהוי לא מדויק של דוברים. אפילו פסיק לא במקום יכולים לשנות לחלוטין את משמעות המשפט ולעוות את מה שנאמר. במקרה הטוב, תעלו על זה, במקרה הרע, לא תעלו על זה וזה יכול לעלות לכם הרבה מאוד כסף.

ולכן אנו, במרכז הישראלי לתמלול והקלטה מעניקים שירותי הקלטות לבית משפט. מקפידים להתעדכן בכל חידושי הפסיקה המפורסמים מעת לעת. וכן בהחלטות האקדמיה ללשון עברית. וזאת על מנת להעניק לכם תמלול איכותי אשר עומד בכל הכללים ובכל דרישות בית המשפט.

שירותים נוספים