שירותי קלדנות בזמן אמת

קלדנות בזמן אמת

למה קלדנות בזמן אמת?

הצורך ברישום ותיעוד אשר נאמר בחלל הפתוח למען שימוש אוחר לא חמק מעיני האנושות במרוץ השנים. עדויות לשימוש בקלדנות בזמן אמת ניתן למצוא בהיסטוריה. עוד מתיעודי ישיבות והתכנסויות פורומים רומאים בראשית המילניום הראשון לספירה. בזכותם ניתן גם היום להסיק וללמוד אודות אשר ארע גם לפני 2,000 שנים.

למרות שחלו תמורות רבות באופן בו מתבצע. הצורך והיתרונות אשר נזקפים לטובת שירותי קלדנות בזמן אמת, עודנו קיים. וזה אף מקבל תוקף ניכר לאור המציאות המהירה והעדכנית בה אנו חיים. כאשר להנפקת מסמך אשר מופק על ידי קלדנית הנוכחת בזמן הישיבה יכולה להיות חשיבות וערך יקר מפז.

להלן היתרונות השונים של קלדנות בזמן אמת, כמו גם מאפייניה של קלדנות כשלעצמה.

מה זה שירותי קלדנות בזמן אמת?

הקלדה בזמן אמת חייבים להיעשות בצורה מדויקת ודורשת כישורים מיוחדים אותם רוכשים לאורך שנים של ניסיון. כאן אנחנו נכנסים לתמונה.

במרכז הישראלי לתמלול והקלטה צוות קלדניות מקצועי, בעלות ניסיון רב בהקלדה מהירה ותשומת לב לפרטים. הכל על מנת שאתם תקבלו בסוף הישיבה פרוטוקול מפורט של כל הנאמר בה.

קלדנית מקצועית- זה כל ההבדל

מלאכת הקלדנית אשר נדרשת לבצע קלדנות בזמן אמת היא מאתגרת מאוד. זיכרו שאין מטרת הימצאות קלדנית אמור לעכב את הדיון המתנהל. על כן, כל הקלדניות בחברה בעלות רקע בעבודה בבתי משפט. קלדניות מקצועיות ובעלות ניסיון רב אשר מתורגלות היטב בהנפקת פרוטוקול מדויק של כל מה שנאמר במהלך הישיבה

קלדנות מיוון העתיקה ועד היום

הכול התחיל ביוון העתיקה

עדויות לשימוש בקלדניות, ניתן לראות כבר ביוון העתיקה. אז לנוכח הצורך להפיק מסמכים אשר יופצו לאחר מכן ברבים אודות אשר סוכם או הוחלט, הובאו קלדנים. אלה תיעדו ותקצרו את רוח ותוכן הדברים, בטרם נשלחו לכלל קצוות האימפריה.

היה זה מרקוס טוליוס טירו, אשר פיתח לאחר מכן את "הסימנים הטירוניים" המפורסמים. אשר בהם נעשה שימוש עד העת המודרנית על מנת לאפשר לקלדן לעמוד בקצב הדוברים. כאשר ההברות והגיות היו מתוקצרות לכדי קווים וסימנים מוסכמים. אלה עובדו לאחר מכן לכדי מסמך מוכן ומקיף.

קלדניות כיום

עם התקדמות הטכנולוגיה קלדנות בזמן אמת מתאפיינת בשימוש באמצעים המאפשרים לקלדן להפיק מסמך גמור לחלוטין בתום הדיון. ההשלכה הישירה של כך היא ייעול ההליך, כמו גם קיצור זמני העבודה הנלווים לו.

במסגרת היעזרות בשירותי קלדנות, מזמין הגוף אשר מבקש לתעד ולהשכיל מדיוניו השונים, קלדן מקצועי. כאשר האחרון נוכח בעת הדיון בעודו מקליד ומתעד כהלכה את כלל המסרים וההחלטות אשר התקבלו במהלך הישיבה.

אנו בטוחים ביכולתנו לספק לכם את הפתרונות המתאימים ביותר לכל הצרכים שלכם. 
צרו קשר בכל שעה, ואנו נשמח לענות על כל שאלה שיש לכם.

תמלול הקלטות לבית משפט

היתרונות בשירותי קלדנות מקצועיים

שירותי קלדנות משמשים גופים שונים הן במגזר הפרטי והן במגזר הציבורי. כאשר לזכותם ניתן לזקוף מספר היבטים ויתרונות אשר עלולים במידה רבה לחמוק מידי הגוף שנמנע מלהיעזר בשירות הכרחי שכזה.

לימוד והסקת מסקנות

כחלק מאותם יתרונות ניתן לציין את יכולת הלימוד בדיעבד. זו משמשת במידה רבה תאגידים ודירקטוריונים, אשר בוחנים מעת לעת את פרוטוקול הישיבה. וזאת על מנת לאפיין וללמוד אודות אשר נחשף בפניהם בעת הצורך כמו גם את תפקודם לנוכח אותה ידיעה.

תיעוד של התחייבויות והצהרות

במקרים בהם נעשתה התחייבות מסוימת מצד מי מבין המעורבים, אשר לה הוא עלול להתכחש ולהתנער ממנה לאחר מכן. לנוכח קיומו של פרוטוקול רשום, עשוי האחרון להוות אסמכתה חשובה ורלוונטית.

שירותי קלדנות אל מול דרישת המחוקק

המחוקק אף הוא הבין את החשיבות של תיעוד והעלאת סיכומי ישיבות על הכתב. וכן לחשיבות שקיימת לתיעוד ופרסום תוכן ישיבות אשר סמויות מעין הציבור. על פי חוק חופש המידע תשנ"ח-1998. נקבע כי לכל אזרח ותושב עומדת הזכות להיחשף ולבחון את כלל הפרוטוקולים אשר הונפקו במסגרת התכנסויות של רשויות ציבוריות. ביניהן עיריות, חברות ציבוריות או פרטיות ומועצות מקומיות.

למה להקליד בזמן אמת ולא להקליט?

במקרים בהם אתם מעוניינים לקבל את פרוטוקול הישיבה מיד לאחר סיומה. קלדנית אשר נמצאת במקום ועורכת את הפרוטוקול בזמן אמת יכולה להעניק לכם פרוטוקול מסודר ומדויק מיד עם סיום הישיבה. כך הנוכחים בה יכולים לחתום בזמן אמת על הפרוטוקול ולאשר מיידית כל החלטה או פסיקה שהתקבלה בו.

ניתן גם להקליד בזמן אמת וגם לתמלל

במידה ותבחרו כך, הקלדנית תגיע אליכם מצוידת במכשיר הקלטה, ותקליט בזמן אמת את הישיבה. כך אם יש ספק לגבי הכתוב בפרוטוקול אותו הקלידה תוכלו תמיד לפנות להקלטה ולהשלים את החסר. אפשרות נוספת היא להעביר את ההקלטה ישירות ממכשיר ההקלטה לתוך המערכת הפנימית שלנו. משם היא תועבר למתמלל אשר יבצע תמלול מדויק של כל מה שנאמר. כך יהיה לכם גם פרוטוקול בזמן אמת וגם תמלול מדויק של ישיבת רבת המשתתפים שלכם ושל כל מה שנאמר בה תוך שלושה ימי עסקים.

שירותי קלדנות ככלי בעל חשיבות קרדינלית

השימוש בשירותי קלדנות בזמן אמת מאפשר לנעזרים בו להפיק מסקנות ולקחים אשר נעלמים מן העין בהיעדר השימוש בו. ביכולתו לשפוך אור רב על אשר נעשה, כמו גם לחשוף בפני הציבור את אשר נעשה בדלתיים סגורות. כצעד שתכליתו הגברת השקיפות והאמון מצד האחרון.

הימנעות מהסתייעות בשירות ייחודי וחשוב שכזה מהווה בסבירות רבה עילה לתביעה משפטית. מדובר במלאכה מורכבת אשר מצריכה את ביצועה על ידי איש מקצוע מיומן – על מנת שלא ייפול פגם בהכנת המסמך. אשר פסילתו מהווה גם היא עילה לתביעה משפטית, מומלץ לייחס משקל רב לשימוש בכלי ייחודי שכזה.

קלדנות בזמן אמת- המרכז הישראלי לתמלול והקלטה

אנו במרכז הישראלי לתמלול והקלטה נשמח להעמיד לרשותכם את השירות האידיאלי והמדויק אשר תואם לצרכים הייחודיים שלכם. אנו מספקים שירותי קלדנות בזמן אמת עבור בוררויות, דיונים בבתי משפט, ישיבות רבות משתתפים. הרצאות, שימועים, חקירות ועוד. התקשרו עוד היום והצטרפו ללקוחותינו אשר נהנים כבר היום מהשירות המקצועי והיחס האישי שלא תמצאו בשום מקום אחר.

שירותים נוספים

שירותי הקלטה ותמלול

שירותי הקלטה ותמלול

שירותי הקלטה ותמלול לגופים ציבוריים ופרטיים אנו מספקים שירותי הקלטה ותמלול ברמה המקצועית והגבוהה ביותר. אנו מבצעים הקלטת דיונים

קרא עוד »